Bestellen en betalen


Bestellen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland werken wij met een aantal verschillende vervoersmaatschappijen:

Binnen Nederland

PostNL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Voor België

DPD: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis. 

Voor Duitsland

DHL: Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen 2 dagen in huis. 

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer u al klant bent, kunt u rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien u nieuw in onze shop bent, kunt u ervoor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:
- iDeal 
- Creditcard: Visa, Mastercard
- Riverty
- Fashion cheque

Voor alle betalingen en refunds aangaande iDEAL en creditcard (Mastercard en Visa) gebruiken wij de paymentprovider Buckaroo. De uiteindelijke betalingen worden verrekend door Buckaroo.
Fashion cheque kunt u eenvoudig gebruiken door de code in te voeren gedurende het bestelproces.

Waarom kan ik niet met Afterpay betalen?
Afterpay kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer.
Wanneer je voor het eerst gebruik wenst te maken van Afterpay, is het niet mogelijk om de bestelling op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Jouw persoonlijke adres en afleveradres moeten overeenkomen.

Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van Afterpay. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen. Dit kan je ook eenvoudig via de Afterpay app doen. Meer over Afterpay kun je hier lezen. 

Worden er betaalkosten berekend?
Er worden geen extra betaalkosten in rekening gebracht.  

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kunt u uw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in uw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, uw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. U kunt uw bestelling uiteraard altijd retour sturen.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit? 
Je kunt jouw bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces voer je jouw eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het wilt laten afleveren.

Spaar ik ook privilegepunten met mijn webaankoop? 
Nee, met uw online aankoop spaart u geen privilegepunten. 

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor u gereserveerd als u de bestelling heeft afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen uw artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.
Klantenservice